Speedway med Mikaela♥

Hade en sån grym kväll med Mickis igår! Trots förlust i speedwayen så var vi glada och gick ner på stan efter matchen för att äta på donken. Där blev vi bjudna på fest ikväll på Lysingsbadet. Lite småläskigt så det blir nog inget av det ;)
När vi var påväg hem hittade vi "Kung Ljungs" buss så vi stannade där och hoppades att Chipky skulle komma ut men han gjorde inte det :( Så vi fick vandra hemmåt med dystra miner haha!


Egentligen skulle jag gjort ett videoinlägg så att Linda skulle få höra min Västerviksdialekt, hon skrattar åt den! Men min röst blir så manlig på video haha. Men jag vet att alla håller med om att prata Vetlandadialekt är 10ggr värre än Västervikskan! ;)


Postat av: linda

fegis ;)

2010-07-14 @ 15:23:55
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0