One time

Blää, jag tror inte att jag är riktigt frisk. Sover sjukt dåligt och känner mig yr och har huvudvärk. Fast det har säkert en hel del med vädret att göra. Idag har solen dock inte tittat fram särskillt mycket. Istället har det först och främst åskat hela morgonen vilket resulterade i att vi inte hade någon ström fören typ 2, alltså bara två timmar sen. Men oss gjorde det inte så mycket. Vi drog till Västervik och kollade lägenhet till Anton. Tråkigt bara att man inte kunde duscha imorse så vi fick åka till morfar och bada istället, men det funkade det med!

Ikväll är det träning och jag velar lite. Vet inte om jag klarar av att gå med tanke på mitt huvud. Men jag får väl åka dit och se hur det känns. I värsta fall kan jag ju gå av och sätta mig.

Btw, jag längtar tills min mobil kommer♥♥

Postat av: Jennifer

Näe, fyfan vilket jävla väder det har varit asså! :o

2010-07-12 @ 19:44:41
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0