Blood Money

Alla har åkt ifrån mig och jag sitter ensam i vårt hus. Det är mörkt, ensamt och tråkigt! Ute regnar det och åskan kommer säkert komma snart, usch! Kommer säkert sitta och gråta under en filt då haha.
Egentligen så skulle jag kunna somna här och nu. Fy tusan så trött jag är! Men jag vill inte vända mitt dygn så jag tänkte att jag väntar lite. Och så vill jag se Sommarkrysset också, för det är väl idag? Aja.
Funderar på att hälla upp mig ett glas mjölk och bädda ner mig i soffan framför tvn. Låter verkligen inte helt fel!

Här är några suddiga mobilbilder från Visdagarna :)

Erika och Moa♥


Albin och Anton chillar i min säng ;D


Mahahaha, hur kommer det sej att jag alltid får sånna smaskiga bilder? ;)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0