Ledig idag!

Åkte hem med mamma från stan igår för att få en dag i Stenserum. Är här så sällan nu när jag jobbar så konstiga tider så det är skönt att vara här och bara chilla :)

Helgen har varit AWSOME! I fredags efter att jag jobbat klart så gick jag till Elin och var med henne, Henke, MakkiW och Rasta. Vi tittade såklart på "Heja Björn". Dålig humor.se... Jag var kvar till typ 12-1 nån gång.
På lördgen började jag jobba vid halv 7 och slutade halv 3. Gissa om jag var trött och seg?! Men de gick faktiskt bra. Men inte en lugn stund fick jag dock. Det var många barn som krävde väldigt mycket uppmärksamhet så det gällde att ha koll hela tiden annars kunde verkligen vad som helst hända!
På kvällen kom Mickis, Elin, Rasta, Henke, MakkiW och Anton till oss. Vi drack lite (vissa mer än andra haha!) och spelade kort. Vid nio tordes jag inte ha kvar dem hos oss så då drog vi til Elin istället. Där segade vi mest för alla var så trötta xd Mickis och jag gick hem vid 2 typ. Bilder från kvällen kommer senare!
På söndagen var vi på innebandy och sen jobbade jag 14-18. Fick gå 6 eftersom det inte fanns något att göra.
Har vatt en grymt bra helg med fina människor (syftar på brudarna asså hö hö)!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0