Better than love

Igå var jag jättesur för ingen kunde ta sej till stan. Blev dock lite bättre när jag var på praktiken. Det var lugnt med bara tre barn på tre personal plus mej. Vi spelade bowling på Wii, fia med knuff och kortspel. Jag förlorade hela tiden och David (personal) blev mästaren. Men de var bara tur från hans sida för sen blev han sönderägd av både mej och Helene när vi spelade när alla barn gått och lagt sig haha :) Åh vad jag trivs!

Idag har både Mickis och Moa lyckats ta sej till Västervik så vid 11 ska jag till skolan och käka med Mikaela sen ska jag vänta på att hon slutar så hon kan följa med mej hem och städ haha ;D Ikväll kommer kanske Elin och några förbi :))

Postat av: Johanna

Nu ligger vinnaren upp i tävlingen i samarbete med photobox. Gå in här http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2010/12/01/4062325-avslutad/#kommentarer och kommer om det var du som vann!

2010-12-01 @ 20:05:57
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0