So small

Jag har inte kunnat blogga på ett tag pga min lillebror. Han har lanat med några kompisar på våran altan och det betyder att jag inte har något internet och inte heller någonstans att sova. Moa räddade mig och sov med mig i min ombyggda lekerstuga iaf :) Vi såg på film, "Never back down" som jag tipsade om här för ett tag sen.
Men innan det var vi i Loftahammar på fotboll som jag nämnde igår. Tyvärr så förlorade Tjust även denna gång men VFF är ett sjukt bra lag så 3-5 resultatet var helt okej ändå!
Moa åkte hem ganska tidigt idag för att Philip fyller 13 idag, grattis! Så då tog jag med mig kameran och fotade lite bokeh-bilder m.m. Det kommer nog upp på bloggen snart :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0