Ta mina händer, bara håll i dom vad som än händer

Jag hade ingen lust att blogga mer igår.

Igårkväll åkte iaf jag och mamma fram till Odensvi för att fira farmor som fyllde år. Fick oss som vanligt väldigt god tårta, goda bullar osv. Medan vi satt och kollade på Allsång på skansen så ringde pappa och berättade att vi eventuellt hittat en lägenhet till min lillebror. Så ikväll ska jag inte på träningen utan jag ska följa med och kolla på den :) Och om vi får den så ska det nog inhandlas lite saker. Sen ska jag stanna kvar i stan för Moa kommer in efter träningen och Mickis stannar kvar efter jobbet. Ikväll ska vi bara ta det lugnt men imorgon ska vi göra en storstädning! Mickis måste tyvärr åka tidigt så Moa och jag får fixa det själva haha. Vi måste hem skapligt imorgon också för BOIF spelar hemma på Odenskans :)

Frida, om du är i stan och har tid så kan du ju komma förbi en sväng antingen ikväll eller imorron? :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0