Just not for you

Det blev inget bloggande igår eftersom dagen bestod av Linköping och sedan fotboll på Torvalla. Linköping var riktigt kul, inte umgåtts med Becca på ett tag så det var skönt att prata lite. Var helt slut efter några timmar i affärer. Vi hann även med att käka Kinamat och dricka supergod latte på Espresso house, mums!
När jag kom hem därifrån så blev det att snabbt hoppa in i duschen, byta kläder och slänga på sig lite smink för att sedan åka vidare till Torvalla där BOIF mötte Hjorted/Totebo. Matchen slutade 2-2. Tråkigt eftersom BOIF ledde med 2-0.

Nu sitter jag inne i stan med Moa. Hon börjar skolan vid 12 idag men jag börjar inte fören imorgon. Ska iaf möta upp Frida sen, saknar bruden sjukt!

Inhandlades i Linköping:
Adidas väska 399kr Stadium
2st BH/Bustier 99kr BIK BOK
Cardigan 199kr Gina Tricot
T-shirt 129kr Cubus
Svart och rött nagellack 39kr Cubus

Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hej!

Jag anmälde mig igen till en foto tävling, och jag kom faktiskt med där också. Så ja undrar ifall du vill rösta på mig där. Jag är nummer 1. skulle varit guldvärt om du ville det. :D



http://aanduenas.blogg.se/2010/august/finalisterna.html



Jag lovade en länk ifall om du röstade på min bild i föra foto-tävlingen jag va med i, och du röstade så din länk kommer synas någon gång ikväll på bloggen, så håll utkik. :)



Tack så mycket! :)

2010-08-24 @ 19:07:01
URL: http://haallgreens.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0