Jag kan höra musiken du gav mig

Här har jag visst inte tittat in sen i onsdags! Har haft fullt upp faktiskt. Tänkte dra igenom lite snabbt ifall nån är intresserad :)

Onsdag: Efter att ha varit och kollat på "lägenheten" till Anton (som var superkass) så träffade jag Mickis och vi lagade mat och spelade GH, sen kom Moa också. På kvällen fick vi besök och det slutade inte så bra haha. Idiotungar asså!

Torsdag: Jag var lite halvnervös genom hela dagen asså, fy! Annars så vare bra. Moa, jag och Mickis var i Odensvi och kollade på BOIF. Underbar vinst slutade det med! Pratade lite med en gamal klasskompis, alltid kul! Trots att han är helt cp och bara retas haha. Fick också prata lite med J, det är rätt trevligt det med hihi :)
Vi kom hem ganska sent därifrån och jag var trött som ett as så jag la mej så fort jag kom hem.

Fredag: Var ute i ett vindskydd med Ante, Tobbe, Simon, Linte, Moa, Makki, Pontus och Malin. Helt sjukt som vanligt. Vissa borde tänka över sina alkoholintag helt klart haha. Men för det mesta så vare väl okej.

Lördag: Bästa på hela veckan, Speedway Grand Prix i Målilla. Det var massa folk och man stötte på en hel del sköna människor ;) Resultatet var ju liite sämre dock. Holta den jäveln vann. Men Gollob fick iaf komma på pallen och plockade dessutom mer poäng än Hampel vilket betyder att han leder GP-serien med fem poäng, gött!


Postat av: linda

sv: sorry.. men hampel kommer ta det ;) det är hans år i år! och hur vågar du blogga om gp:et utan att säga att jonasson var grym? :o hihi!

2010-08-15 @ 13:43:11
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: linda

sv: yes det får vi allt ;) haha kul att du med tyckte det och inte bara vi vetlandare :) synd att han inte kom till semi, normalt brukar man ju oftast göra det på 8p.

2010-08-15 @ 14:40:08
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0