Hej

I Måndags efter träningen bestämde jag, Moa och Erika att vi skulle ha filmkväll hos henne och så fick det bli! Vi käkade pizza, badade och såg ett par filmer. Somnade sedan gott i Karin och Stafans säng :) När vi vaknade upp på tisdagen bestämde vi hastigt och lustigt att vi skulle dra till Linköping och det är då anledningen till den dåliga uppdateringen. Stannade där tisdag-torsdag i Erikas lilla söta etta :) Hade massa mys med hårfärgning, shopping och annat fint :) Bestämde även att Moa och jag ska upp den 20 då det är RIX FM-festival. Kommer bli döö nice!
På stationen på väg hem mötte vi på Kevin Borg, det är status ;)
Hej rörigt inlägg haha! men men nu vet ni iaf vad jag sysslar med :)

Ikväll äre träning, sen skulle jag ha åkt in till stan men mamma satte stopp för det-.- :(

Postat av: Erika

Fy så coola vi är! ;)

2010-08-06 @ 09:49:05

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0