Du är glad, det har jag sett på din statusrad.

Lillebror sov hos oss igår igen. Han hade med sig Linus och Makki ett tag sedan drog dom iväg och när jag skulle sova så hade Anton inte kommit hem än. Lättväckt som jag är så var jag i stortsätt vaken tills han kom hem, seent. Eller det var nog inte så sent men jag var supertrött och hade mensvärk så det kändes sent.
Ännu segare var att han hade sovmorgon och fick fortsätta sova medan jag gick upp 06.40 (n) Och för att klaga lite till så kan jag berätta att min cykel nog har punka så jag fick knalla till skolan idag. Jag överlevde, slutade ju redan vid 11. Vid halv 1 hämtade Anders mej sen åkte vi hem och jag hamnade här.
Snart ska jag ta mig nått att äta och ikväll är det match mot Gullringen. Hoppas det slutar regna, de suger att spela i regn.



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0