When the drums hits, hands on your hips

Nu är jag rätt nöjd med designen (som jag förövrigt inte gjort själv bara så ni vet) så jag ska inte pilla mer för då förstör jag säkert bara haha.

Jag har precis varit lite duktig igen och skrivit klart mitt Engelska B arbete. Jag tyckte att det var skit svårt och jag är inte nöjd men det får bli som det blir. Får jag G är jag nöjd. Engelska B är minst 30 gånger svårare än Engelska A, enligt mig iaf! Jag borde väl jobba lite med Musik&Komunikation eftersom vi har prov på typ torsdag men jag orkar inte, dessutom så börjar One Tree Hill snart så det är bäst jag kilar till tvn nu!

vi hörs


bild från google

Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack för din röst! :)

2009-09-27 @ 23:02:41
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0