Trött som attans!

Jag är verkligen mega trött just nu. Har haft en tuff dag om man säger så. Vid 08.10 så samlades vi på friidrottsplatsen för att möta upp Marieborgsskolans 4or, 5or och 6or. Vi skulle som ni kanske förstår ha friidrotts med dem. Det var krävande och jobbigt men man lärde sig nog en hel del om hur man ska tas med dem.
Sen när jag kom hem från skolan så käkade jag lite snabbt och sen bar det av på fotbllsträning. Den var grymt kul! Vi var väldigt få så det blev mest en massa "lekar" och lite skott. Tyvärr så fick jag gå av efter en inläggsövning för att jag sträckte mig som tusan i ljumsken. Det gjort jätteont och jag är nervös för hur det ska bli med matchen på lördag. Jag vet att jag behövs där så jag ska försöka kurera mig imorgon om det nu är möjligt.

Nu måste jag kila för att Moa fixar lite varm choklad,
måste ju hjälpa henne när hon är så snäll ;d



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0