När du försvann tog du en del av mig med dig.

Matchen ska vi verkligen inte prata om. Förlust med 0-4. Verkligen inget att hurra för precis.

Men något som jag faktiskt hurrar över är att jag har fått hem min dator! :D Mamma och jag var och hämtade den i Överum idag efter fotbollen. Tyvärr så är alla mina bilder som jag tagit med systemkameran borta men jag antar att jag ska vara glad att jag har kvar nått iaf.. Och som tur är så har jag kvar endel av bilderna på kameran också. Nu roar jag mig med att installera msn, spotify och andra program man inte klarar sig utan. Det är dryyygt men skönt sen när det väl är gjort.

Måste ta tag i alla bilder och lägga över dem på den externa hårddisken som mamma fixat, så vi hörs!

pusshej


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0