Long time ago

Här var det länge sen jag skrev! Det kan ju bero på att jag faktiskt inte hinner med att sitta vid datorn nu när skolan börjat och plus att jag åker hem en del dagar för att träna och sånt. Men nu Ska jag slita mig en stund från allt runt omkring för att skriva ett litet inlägg. Moa sitter mitt imot och pluggar Tyska. Jag är typ underbart glad att jag inte har det. Men det blir nog ändring på det till nästa år för jag funderar på att läsa det på individuella valet i trean. Men för tillfället räcker det med allt annat arbete. Något jag är väldigt glad över är att jag har fått byta mentor från Natalia/Maria till Kerstin! :D Stackars Madde får dras med Maria hahaha xd

Jag trivs mycket bra i vår lägenhet. Moa och jag turas om och hjälper varandra och än sålänge så funkar det bara bra. Det saknas lite saker i mitt rum som jag hoppas kunna köpa på söndag om vi kommer iväg till Ikea. Annars så tycker jag att det är fint i lägenheten, saknas dock en lampa i hallen för det är apmörk när man kommer hem haha.

Vad gäller fotbollen är jag trööött som fan på den! Men det är inte mycket kvar nu så det är bara att hålla i. Match mot Rödsle nu på lördag och jag förbereder mig på en förlust. Dom är otroligt bra om man säger så. På tisdag får jag iaf se mina (och liiite Moas) boifkillar! Missar ju som sagt yvå matcher med a-laget och då får man nöja sig med b-laget :p


Lite bilder från helgen:


Mina Boifpolare ♥


Boooooooooooooooooooooooooooooooooooif <3'


I'm sorry he's mine :))

nu fick jag besök, måste sticka :p

tjaaaaaaaaao

Postat av: johanna

bara synd om madde.. inte synd om mig även att jag får ha den där pisskärringen :(

2009-09-03 @ 20:26:57
URL: http://johannahuhtala.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag loooooovar att inte röra ragnar!

om du lovar att inte pilla på min pojke(a) xd

mahahahahahahahahahahahahaha



asså ursäkta men vet du hur tråkigt jag har?

2009-09-04 @ 13:57:54
Postat av: Manda!

Det syns ju att Moa o jag är boiffans:) Boifs färger bare:))<3

2009-09-04 @ 18:22:28
Postat av: Annamalin

jamen där kände man ju igen en del namn eller så ;)

hur gick matchen? :)

2009-09-12 @ 14:00:29
URL: http://annamalinnorrsen.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0