Hur kan jag vara så dum?

Jag försökte och jag misslyckades. Kanske var det bäst så. Jag vet inte om jag hade klarat av det. Det är det värsta jag vet. Men det kändes så rätt. Jag var så nära! Jag kommer försöka igen. Kanske går det bättre då. Vill jag att det ska gå bättre? Jag vet hur det kan sluta. Men inte händer väl det mig? Jag vet inte.



'Våga inte lämna mig ensam'

Postat av: Moa

besviken.

kommer du ihåg vad du sa när vi pratade om det, när vi satt där på berget i sommras?

vill inte tro att det här är sant, sluta ens tänka tanken, jossan fattar du hur dåligt du skulle få mig att må? jag skulle fan ta på mig allting för jag vet så mycket om dig som kanske inte någon annan vet, det skulle kännas som det var mitt fel för att jag inte gjort något, för jag vet inte vad jag ska göra, jag vet verkligen inte, för jag vill verkligen hjälpa dig ur all skit! så tänk inte ens tanken en till gång.



detfegastemankangöradetfegastemankangöradetfegastemankangöra!

2009-09-20 @ 20:22:11
URL: http://mittnamnarmoa.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0