Veckan som gått - Torsdag

Torsdag 1/10: Började med världens tråkigaste lektion, Musik och kommunikation med Maria. Tyvärr så kan man ju inte välja bort den lektionen. Hade man kunnat skulle jag inte tveka en sekund! Iaf så stod prov på schemat och jag tror det gick rätt bra. Trodde det skulle vara svårare än vad det var.
Lunch kl 10.10, helt okej mat faktiskt, Tacolåda. Sen var det typ svenska och Samhäll(?) som vi har nästan varje dag -.-
Efter skolan gick Madde och jag hem till mej för att laga mat till Becca och Moa. Köttbullar och makaroner fick det bli. När vi käkat klart gick vi till Mejeriet och sen vidare ner på stan för att gå på Tjejkvällen. Träffade massa fint folk som t.ex. Erika, Susanna, Jennifer, Amanda, Johanna, Frida och Emelie (: Och så mötte vi upp älskade och saknade Mikaela som vatt på Kreta :*
När vi kände oss klara med shoppingen (jag köpte bara ett par vantar) drog jag, Moa, Mickis, Becca och Madde hem till Frida (Emelie var såklart med också) och hade det trevligt :)

Mycket härlig dag!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0