Veckan som gått - Måndag

Jag har inte bloggat sen i måndagsmorgon så nu tänkte jag dra igenom hela veckan med ett inlägg för varje dag. Har hunnit med en del så det blir en del för er att läsa om ni nu prkar det.

Måndag: Lyckades klara av att redovisa engelskan och hoppas verkligen att jag får minst G på den skriftliga biten också. Efter en rätt seg skoldag så hängde Jennifer och Johanna på mig hem för att vi skulle ut och fota lite (bilder kommer säkert dyka upp). Vi väntade in Moa och Amanda sen drog vi oss mot stationen där även Louise möttes upp. Vi käkade på donken och tog kort vid ruinen. Riktigt trevligt var det! När vi började frysa skilldes vi åt och Moa, Manda och jag gick hem.

Postat av: Manda

Mkt trvligt... somvanligt med er:)<33

:*

2009-10-02 @ 19:21:45
Postat av: Jennifer

Helt klart trevligt :)

Måste göras om alltså!

<3

2009-10-02 @ 22:29:50
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0