This is how it feels now I'm finally smiling on the inside

Jag fullkomligt hatar min design just nu men den får vara kvar tills jag orkar göra något åt den.

Igårkväll bad jag min kära far att göra scones så gissa vad som stod på bordet när jag vaknade imorse, nybakade scones såklart :) Gud så nedrans gott det är!

Idag blir nog en slapp dag som får gå åt till att städa mitt rum och plugga (om jag orkar haha). Mitt rum ser förjävligt ut, men det gör det nästan alltid efter det att jag kommit hem från stan och bara häller ut allt på golvet. Ibland vore de skönt om man skulle ha ett hembiträde!

Nu ska jag lyssna på det här och ta tag i städandet!

Postat av: Ewelina-foto

fina bilder! ALLT BRA??

2009-10-17 @ 21:36:47
URL: http://evelinasigetty.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0