Ignorance is my new best friend

Jag skiter i allt och alla. Jag bryr mig inte. Jag ignorerar.

Jag orkar inte försöka vara positiv när allt är helt fel var jag än är. Jag har förstått nu, det är mig det är fel på, hur kommer det sej annars att det ALLTID är dåligt där jag är?

nu går jag och gräver ner mig innan bloggen blir lika depp som den var i somras.

Postat av: Annamalin

sv: men :(

2009-10-24 @ 16:10:50
URL: http://annamalinnorrsen.blogg.se/
Postat av: Errah!

De är då inget fel på dig!

Du är så sjukt fin o underbar vän så de inte går att förklara med ord!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, ett liv utan dig då skulle jag aldrig stå här idag!

Du har gjort så mkt för mig o många andra om du bara viste!



Iblan är livet skit, ja jag vet. jag har den kännslan inom mig nu också. Men vad fan vi står här idag o inte fan ska vi ge upp nu!

Vi klarar det tillsammans!



ps. Ilove you! <3

2009-10-24 @ 20:06:59
Postat av: Jennifer

Så är det inte alls Jossan!

Det är INTE fel på dig. <3

2009-10-25 @ 17:32:59
URL: http://jennifergustavsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0