Jag skänker dig den sista lögn jag har

Hmm, här var det dålig uppdatering nu igen. Måste skärpa mig helt klart! Hur som helst så ska jag berätta lite om min vecka

Måndag:

Alltid lika jobbigt att gå upp på måndagarna. Trots det så gick skolan rätt fort. Efter skolan kom först Becczz och åt makaroner&bacon med oss :) sen när hon åkt hem kom halva Moas släkt på besök haha. Vi käkade kladdkaka, bullar och kakor, nyttigt värre! Efter det skulle jag ha pluggat på till SHprovet men det blev inte riktigt som jag tänkt mig haha.

Tisdag:
Gick och var nervös heeela dagen eftersom jag skulle till Lidhem för att hälsa på inför praktiken. Dock så gick det väldigt bra så det känns lite bättre nu. Det läskigaste är att jag tydligen har blivit placerad i en klass som har kommit lite efter och har det väldigt strukturerat och sådär men det kan säkert vara en bra erfarenhet. Gjorde även mitt SHprov som faktiskt gick bra! Slapp omprov så minst G iaf :) Lämnade in "Animal Farm"-arbetet i svenskan också, rätt nöjd! 
På kvällen kom Mickis och Becca för att hjälpa oss att äta upp fikaresterna från dagen innan. När dom sen berättade att dom skulle till Willys och köpa hårfärg så blev jag också mycket sugen. Så nu är jag brunett igen :D

Onsdag:
Sovmorgon, såå behövligt efter gårdagens hårfärgande haha. På svenskan hade vi läxförhör 27/30p=helt okej (: Fredriks lektioner var lika jobbiga som vanligt, han ställer lite för stora krav tycker jag. Men jag kämpar och ska försöka få VG i kursen iaf. Efter skolan stekte jag pannkakor till mig och Moa.
När vi käkat ringde Frida och undra om vi ville komma över och det sa vi självklart inte nej till! Väl hos Frida var Manne, Tom och Henke. Sen hämtade vi även Emelie vid stationen.
När Tom och Manne stuckit hem glodde vi på Grey's Anatomy, drack te och åt bullar. Fint som snus ;d

Torsdag:
Segaste dagen i veckan, helt klart!
Matte=blää
idrott=blää
musik&kommunikation=blää
.
Dock så fick jag rätt fina bilder från Skridskoåkningen på idrotten haha, tack Melli (: Tänkte slänga upp lite i nästa inlägg.
Efter skolan överraskade jag och Moa Becca och Mickis, vi var där ett bra tag tills dom skulle nere och träffa några miffon på stan. Då gick vi hem.

Fredag:
Gick igenom det sista inför praktiken på Kerstins lektion sen vare den evigt långa håltimman på två timmar som väntade. För än gång skulle så använde vi den till att skriva lite arbeten på datorn så jag har kommit ifatt lite med Engelska bokrecensionen iaf. Dock så struntade jag i Engelska B och Historian för jag mådde inget vidare. Gör det inte nu heller:s Fryser och mår illa. Skulle ju egentligen varit kvar med Becca och Mickis och gått på innebandy men det blev inget med det.

Nu ska jag lägga in bilder från kameran till datorn, vänta så ska ni få se min fina klass ;d

puss och smek

Postat av: Ewelina-foto

Fina höst bilder :))

2009-10-27 @ 10:08:36
URL: http://evelinasigetty.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0