Vaccin-åt helvete med det

Min arm värker.
Mitt huvud värker.
Min mage värker.

Jag orkar egentligen inte vara kvar här i stan men jag vill se Tjust Open så det är väl bara att härda ut (y)

Dagen har varit upp och ner. Låång jävla sovmorgon, ända till 13.10^^ Hade sen Engelska där vi såg på film och på Historian fick vi gå redan efter typ 20min. Väntade dock med Madde i skolan ett tag innan hennes buss kom. Visst ändå att jag skulle vara ensam när jag kom hem. Men dom lovade typ att vara hemma till tiden jag egentligen skulle vatt hemma, vilket var för 10min sen ^^ aja, typiskt.

Postat av: Ina

Blä för vaccinet, jag har också sjukt ont i huvudet och armen. Plus lite feber (y)

2009-11-27 @ 20:30:46
Postat av: Errah

själv skiter jag i sprutan ;)

blir jag sjuk så blir jag =))

2009-11-28 @ 12:05:34

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0