Out of my head

Hellu

Jag sitter och lyssnar på Everlong med Foo Fighters. Väldigt bra låt även om den är inte purfärsk.

Slutade som vanlig ganska tidigt idag vilket är skönt. Jag gick dock inte på engelskan för jag földe med Äpplet ner till biblioteket istället. Där lånade jag två böcker, "Breaking Dawn" och "Under din hud". Får väl se om jag börjar på nån av dem snart. Jag håller egentligen redan på och läser i två böcker så jag borde ju läsa ut dem först haha ;) Dessutom vill jag läsa Twilight nu innan New Moon går på bio på fredag. Lånade Twilight av kusinen för ett tag sen så jag tror det blir att börja på den ikväll :) Bra träning för min knackliga engelska också :p

Nu ska jag vänta på att mamma kommer in, sen blir det utvecklingssamtal.

pusshej


Postat av: Ina

Åååh, otroligt orättvist att jag inte kan gå på New Moon :(

Jäkla onödig åldersgräns. Grr!

2009-11-16 @ 22:29:23

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0