I dina bruna ögon kan jag drunkna.

Väldigt bra dag idag! Allt har bara flutit på super, barnen var hur duktiga som helst. Tre barn var sjuka så det var ganska lugnt så det fick mycket bröm vilket resulterade i mycket glada miner. Åh så underbara dom är när dom bara sätter sig ner och målar, helt tyst och koncentrerat. Det gillar vi ;d Stannade kvar lite längre för att krama lite på dem. Myysungar på hög nivå!

Idag ska Moa och jag käka falukorv. Ingen favorit men det blir alltid mycket godare när man lagat det själv. Dock blir det inte än på ett tag eftersom Moa inte kommer hem fören runt fyra.

Btw, idag fyller Amanda 15 år. Stort grattis till henne!

Nu ska jag sätta mej vid tvn och vänta på att det börjar nått bra program.
pusshej


Postat av: johanna

haha! visst skulle jag kunna läsa böckerna, men de skulle ju ta sin tid, har inge intresse till att läsa.

och så vill jag nog inte förstöra min bild i huvet som jag fick av filmen^^

2009-11-24 @ 15:36:27
URL: http://johannahuhtala.blogg.se/
Postat av: Manda

Tack:))

<3

2009-11-24 @ 17:02:58

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0