Hård helg

Nattinnefotbollen i fredags var helt okej! Mimmi och Alicias lag kom till final så vi fick vänta rätt länge innan vi fick gå hem men det var kul så det gjorde inget ;) 
Kvällen bestod av många trevliga människor, bra fotboll och lite slagsmål. Jag var dock inte inblandad men det kanske ni förstod haha.

Lördagskvällen var faktiskt också helt okej. Moa och jag drog till Mickis för att fixa lite inför Tjustfesten. Sen åkte vi till Emelie där nästan hela laget träffades och förfestade lite. Som tur var slapp vi gå från Emelie till själva festen, det är lååångt! Egentligen så var det inte så värst kul, iaf framåt kvällen för att alla drog in till stan. Typ bara vi "småttingar" kvar -.- Och så hände ju lite annat tråkigt också men så är det ibland.

Känner att det visst inte blir nått flyt i vad jag skriver just nu, antar att jag är trött så det är bäst jag slutar nu :p

pusshej


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0