som om inga sorger fanns

Gud så skönt att komma hem! Jag skulle gentligen varit kvar i stan men jag bestämde mig för att åka hem eftersom Mickis undrade om jag ville hänga på till Målilla imorgon. Vem tackar nej till nått sånt? :D Jag ska stanna hos henne direkt efter skolan så det var därför jag var tvungen att åka hem så jag får med mej alla saker :) Jag har varit lite opepp på speedway på sista tiden men det ska bli förjävla kul imorron! Och sen på lördag är det ju GP  på Ullevi med, me like alot!

Dagen idag har varit helt okej, inga jobbigt lektioner. Trist att Maddis inte var där dock "/ Tur att Frida finns (a) Hängde med henne efter skolan lite också. Hon var sååååå röksugen så vi var nere på stan och försökte fixa cigg haha^^



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0