niondemaj

Var det någon som såg GP:t? Kung Tomasz Gollob kom tvåa och det gillar vi verkligen! :D

Okej såhär är det, jag har inte hunnit skriva nått här trots att jag haft endel tid över. Eller de kanske är så att jag inte orkat vad vet jag. Det skulle vara mycket roligare att blogga om man fick lite kommentarer! Jag har funderat fram och tillbaka och istället för att lägga ner bloggen så vill jag ha en ny design och börja skriva oftare och om lite roliga saker. Vad vet jag inte än man iaf haha. Så om nån uttråkad jävel läser detta så får du hemskt gärna hjälpa mig med en ny design (a) för då ska jag allt ta tag i det här med bloggande :)

btw, Ullared är fett nice (ursäkta fjortis uttrycket haha)! Mina Pengar ryker dock rätt fort och så fanns inte kameran jag ville ha på netonnet "/ hoppashoppas på att den finns i Västervik när jag kommer hem!

nu ska jag sova, jag är massa med trött.

puss och ha det bra!

Postat av: Manda

Jag såg GP:t....



Nu har jag kommenterat:P<33

2009-05-10 @ 15:50:27

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0