It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside

Jossan roar sig just nu med att leta rätt på ny musik. Ni får gärna komma med tips! Gammalt som nytt, jag lyssnar på alla tips som kommer in :) Här är några jag hittade lite snabbt sådär. (okej, lagg på linjen här dåva, videorna vill inte visa sig så jag skriver bara låtnamnen)

Muse - Starlight
Kanye West - Amazing
Audioslave - I am the highway
Howie Day - Collide



angående rubriken, stämmer inte det förbannat bra?
jagvillhadigjagvillhadigjagvillhadig

Postat av: Jakob - Foto och vardagsblogg

Svar: Haha, jag har också namndag idag! ;D

2009-05-18 @ 14:12:52
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob - Foto och vardagsblogg

Svar: Galet mycket grattis blir det visst! :D Då får jag gratluera så mycket! :)

2009-05-18 @ 14:22:13
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Ina

Starlight <3 Jag älskar den :D:D

Kan tipsa om Skillet, som jag lyssnar väldigt mycket på just nu också :D

2009-05-18 @ 19:58:50

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0