En förlorad match och trötta ben

Det är så man kan sammanfatta min dag (n) Mitt Tjust IF mötte Mariebo hemma på Tjustvallen och det slutade med en förlust, 3-5 "/ Jag tyckte alla kämpade på riktigt bra och jag menar vi fick lite skador så vi hade inga avbytare ett tag och då är det jobbigt :s MickisStackarn råkade ut för en knäskada i början av matchen och jag hoppas verkligen att det inte blir nån operation eller nått för vi behöver henne! Håller tummarna för dej♥ Jag tyckte dock att det gick bra för mig, iaf i första halvlek. Jag nickade så mke att mitt huvud värkte som fan när jag kom hem ^^ Men iaf så är jag nöjd med min instas :) Egentligen är jag nöjd med allas insatser och jag vet att vi kommer ta dem nästa gång! :))

Nu måste jag dra till tvn för att kolla på Gossip Girl. (och så sitter min idiot till lillebror och tjatar ihjäl sej-.-)
pusshej


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0