Det var nånting du sa

Seriöst, nu fullkomligt vräker regnet ner! Vad är det här? -.- aja jag drar ju snart på match och jag hoppas verkligen att det inte regnar där. Fast å andra sidan så kan man ju glidtacklas ordentligt då(a) haha

Idag fyller även min underbara granne och en av mina bästa vänner år. Grattis på din 16års dag Moa. Jag vill aldrig förlora dej♥


Samma bild, orkade inte leta upp nån (a) men den är fin ju :*


Postat av: Moa

svar: Tack:*

jaa, jag vet inte riktigt hur man ska tolka det?



ja får se hur det blir! men annars skulle vi väl kunna ha en mysig kväll nere vid sjön, typ tända en brasa, grilla, sitta och snacka och bara mysa? och ta det väldigt lugnt med alkoholen.. det finns många fler som jag verkligen bryr mig om också, men på nått sätt känns det så tryggt när du är med! du har koll på mig och jag märkte hur jävla mycket du brydde dig om mig igårkväll, ibland undrar jag om jag verkligen är värd det? lova mig att du stoppar mig om jag blir så här igen? nästa gång tar vi det jävligt lugnt!

allt är glömt! och de ska bli så jävla kul att flytta ihop och då ska vi inte va osams!:)

<3

2009-05-22 @ 16:07:21
URL: http://mittnamnarmoa.blogg.se/
Postat av: Ina

Grattis till Moa :D

2009-05-22 @ 17:10:40

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0