Aldrig har jag varit så kär

Gick hem från skolan idag, mår inte alls bra. Och jag som skulle spelat match och allt "/ Istället har det blivit en hel dag nerbäddad i pappas säng med tvn på. Usch, fy och blä.

Var iaf nyss hos morfar en liten stund. Jag tog med mig kameran för att fota lite nere vid sjön men jag bara orkade inte! Men det blev iaf några bilder på blommor som vanligt. Än så länge så testar jag mest, det kan synas på vissa bilder.

här kommer några:

tulpan ~


smultronblommor ~


"blivande blåbär" ~


utsikt ~

Back when everything was good - I was happy

Postat av: Becca

Gud vilka fina bilder du tar! ;*

puss

2009-05-15 @ 18:09:14
URL: http://ifuseekbecca.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0