that's me


Jag lyckas alltid att 
lura  mig själv, se 
sånt som egentligen
inte  existerar och
fastna för fel saker.
Det är jag i ett stort
jävla nötskal.



Idag äre tisdag och som vanligt så har dagen

varit rätt så slapp. Men Både Ullas lektion och

engelskan var grymt tråkig. På datorn därimot

så fick vi spela och lyssna på musik. Ibland kan

hon vara rätt snäll den där Anna :) Slutade vid
13.40 och satt då kvar ett tag i skolan med Frida.
Hon lyckades såklart med att hälla fanta på sig
själ haha, typiskt henne! När hon skulle möta
Ankarsrumgänget drog jag mig hemmåt för att
käka lite och titta på House. Förr hatade jag det

men nu är jag nästan helt fast haha.

Nu är det bara att vänta på Moa som kommer
vid fem. Imorgon ska hon med mig till skolan
om hon törs det haah :P Vi börjar inte fören vid
10.15 så det är väldigt skönt! Dansen är dock
inte något som ska bli kul precis -.- jaja de blir
nog bra. Nu ska jag se på TV igen, ses&hörs


pusshejs



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0