det finns ett slut på allting.

När jag gick upp var det -7 grader
när jag åkte hem var det +7 grader
och så lite sol på det.
Visst måste det betyda vår?
Dessutom äre vårdagsjämning om
jag inte är helt ute och cyklar.
Vår betyder 'tidig sommar' så alltså
är det inte långt kvar till sommaren heller!
Åh, jag längtar något så enormt!

Idag vare sista skoldagen på 4 hela veckor!
Hallååå, vadå super mega skönt? :D
Tre veckors praktik på simhallen väntas dock.
Men jag tror att det kan bli helt okej faktiskt.
När praktiken är slut äre påsklov som gäller.
Så samanlagt är vi asså borta 4 veckor.
Fyra veckor utan klassen, det känns rätt tungt.
Hoppas verkligen att vi träffas ändå :)

Vet ni vad? Jag åt precis supermega gott grillat kött!
Så himla kul att pappa tagit fram grillen, om han är
bra på något så är det verkligen att grilla hihi. Har även
hunnit med att dra en moped/4-hjuling sväng me Anton.
Det är fiiint vet ni ;D aja nu ska jag springa iväg och göra
nått kul. Palla sitta här och glo (a)

pusshej'


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0