15.40

Vadå jag är trött som ett as? Det är jobbigt att vara
i simhallen haha. En massa ungar som gapar och
skriker heela tiden ^^ Men de är faktiskt rätt kul, oftast
iaf. Längtar till fredag, då äre babysim, mysigt ju ? :)

Och så får jag väl va me på vattenjumpan eftersom jag

missar både torsdags och måndags träningen.

Det finns verkligen inget att se på tvn när jag inte har alla
kanaler och det suger totalt. House får iaf underhålla mig
så gott de går ;p


nu tänker jag laga mig nått att äta,


vi hörs

puss


Postat av: Manda

Vi ska in till stan o bada med klassen på tisdag nästa vecka:P



Hoppas vi ses då<3333



Puss:*

2009-03-25 @ 17:14:53
Postat av: svar till Manda

de hoppas jag med! :D

De va länge sen ju :(

puss<333

2009-03-25 @ 17:24:29
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0