Jag är din vän och vi lär oss av varann

Igår blev det igen uppdatering eftersom jag inte hade tid så jag tänkte dra igenom dagen nu :)

Jobbade 9-14. Fick sluta en hel timma tidigare för vi hade bara 6 barn (på fem vuxna!) Så när jag kom hem fixade jag lite och väntade in Moa för att sedan dra vidare till Gamleby för att inhandla lite mat. Vi plockade även upp Mickis. Sen drog vi upp till Moa för att grilla lite, det var riktigt mys! Bjöd även killarna, trevligt,trevligt :)
När vi käkat drog vi vidare ner till Simon för att se på film och dricka lite. Helt okej kväll trots att jag skämde ut mej fullständigt och totalt. Men men, vad gör det om tusen år? Vi hade kul iaf ;d Tyvärr(?) så har jag inga bilder från kvällen/natten haha.
Vaknade upp med en jävla värk i svanskotan och ryggen. Helt seriöst, jag kan knappt sitta upp xd Men det går väl över^^

När vi vaknade käkade vi frukost hos Simon och åkte sen till Gamleby för att jobba på Akzocupen, helt otroligt triiist. Men det är alltid lika kul att träffa Boif-barnen, dom är för söta asså :) Träffade även sötbollen Erika, hon är för go hon! :D
Philles lag gick det rätt så bra för. Dom är verkligen hur duktiga som helst och det är jättekul att se dem spela. Joels lag gick det väl liite sämre för men man kan ju inte alltid vinna hehe.

På bilden är det Bella. Hon och hennes lag kom 2 i sin ålder, grymt bra jobbat! :)

Två bra dagar! Imorron blir massamassa chiiill!

pusshej


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0