I döda vinkeln ser jag allt du gör

Att sommarjobba på dagis tar verkligen på krafterna haha. Det är rätt lite barn, mindre än 15 varje dag så vi har slagit ihop de två avdelningarna som finns. Men jag blir ändå helt slut! Men jag trivs superbra och både personal och barn är jättesnälla :)
Idag fixade vi vatten i poolen så alla barnen fick bada. Det var skit kul att se, de blev helt galna haha.

Slutade jobba vid tre så jag var hemma runt halv fyra och då satte jag mej nästan direkt vid datorn för att spela lite sims 3. Det är grymt beroende framkallande, precis som sims 2 var. Slutade spela för bara några minuter sen. Så nu har jag istället kollat runt lite på internet och fixat musik.

Imorron är fest hos Simon!


En gammal bild på Stina (ett av barnen på Solrosen)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0