Första dagen på sommalovet

Vet ni hur bra det kändes när min bror var tvungen att gå upp och jag fick ligga kvar i sängen? SUPERSKÖNT!

Min första lediga dag ska jag använda till att städa mitt rum, tvätta, åka till stan och träna. Kanske inte låter så kul men behövligt haha. Hoppas hinna leka lite i photoshop med lite bilder som jag tog igår också, lite kul ska man väl allt få ha? (:

btw, Moa har fått en likadan kamera som jag har. En nikon d60! Verkligen jättekul för då kan hon och jag gå på lite fotorundor tillsammans(:

hoppas alla får en solig och fin torsdag!
pusshej


Den mest konstiga bilden från igår haha ^^

Postat av: Ina

Jag såg Moas kamera idag, orättvist! ;D Jag måste skaffa mer pengar så jag kan köpa en jag med ;o

2009-06-11 @ 20:24:20

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0