Du, jag vill ha dej nära

Jahopp, nu har jag hamnat här igen ^^ Fast jag har också hunnit med att plocka iordning i mitt rum. Det behövdes kan jag ju säga haha. Med lite bra musik i bakgrunden så gick det rätt fort :)

Nu väntar jag på att Moa ska komma hem, vi ska fixa lite inför ikväll. Vi har fått ändra om lite eftersom det regnar.. Så vi skippar grillandet i skogen och är hos Simon från början till slut istället (: Hoppas det blir en fin kväll trots att jag skulle vilja ha med lite mer folk haha (a)

Nu borde hon snart komma så jag ska fixa till mej lite,
puss och ha en bra fredag!

Postat av: Becca

Ja, det blev väl en rätt fin kväll, eller vad säger du? Xd

2009-06-11 @ 18:13:39
URL: http://ifuseekbecca.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0