Det löste sig tillslut!

Gud så glad jag är! Det löste sej med sommar jobbet så nu börjar jag jobba måndag v.26 i ställer för v.25  så att jag ska kunna vara med på fotbollskolan i Blackstad (: Allt känns faktiskt lite ljusare nu. Även om det fortfarande vilar en hel del mörka moln. Får se hur jag känner mej imorgon, vi ska nämligen grilla uppe i skogen och sen festa nere hos Simon. Jag försöker peppe men det funkar lixom inte och det är ju inget kul att förstöra för de andra med mina deppfasoner^^ vi får se hur det blir.

halv 7 äre träning och jag är tillbaka runt halv 9,
btw så är jag ledig imorgon CHIIIIIILL!

pussen


det har blivit dåligt med bilder på senaste tiden, ska ta tag i det snart!


Postat av: Mandis

Imorron kommer det bli riktigt kul:D<33



Vi kanske kan deppa ihop för jag är också rätt så deppig:S

2009-06-04 @ 18:27:22
Postat av: Moa

fan vilken tur:D tur att det löste sig asså:*



hur går det med peppandet?;)

2009-06-05 @ 11:36:22
URL: http://mittnamnarmoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw, min naglar ser typ perfekta ut på den bilden ju(y) synd att dom inte är det i verkligheten"/

2009-06-05 @ 11:38:47

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0