Solen i ögonen

ååh, jag ryser! Det finns inget så underbart som att lyssna på Lars Winnerbäck. Han får mig att må så förbannat bra! Lasses texter är dom grymaste texter jag någonsin hört och dom berör så in i norden! Jag vill så grymt gärna se honom live igen. Det var helt underbart.

Om ni undrar varför jag börjar skriva såhär så är det för att jag sitter och kollar på "Solen i ögonen-en film om Lars Winnerbäck". Värsta gåshuden vafan!

Lars Winnerbäck är äkta kärlek ♥


bild från när han spelade i Gamleby

Postat av: Moa

puss på han:*



den här gången lipar du ju iaf

inte för att du är ledsen:)

älskar dig<3

2009-07-03 @ 19:26:45
URL: http://mittnamnarmoa.blogg.se/
Postat av: NADJA- Nadiaz.blogg.se ;D

Heej söta du jag ville kika in & säga att du har en söt blogg !

Skulle vara snällt om du kikkade in i min också :)



Kraam <3

2009-07-04 @ 23:23:40
URL: http://nadiaz.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0