On my way to Denmark!

Det regnar ute. Men egentligen, vad gör det när man ändå ska sitta i en bil större delen av dagen? Redan kl 8.00 åkte vi till Odensvi i morse och lämnade av Phille. Så nu är vi på väg till Danmark! :D Hoppas att det är bättre väder där än här i Sverige. Jag kommer inte kunna uppdatera bloggen fören tidigast fredag tror jag så det blir en liten ofrivillig bloggvila. Eller jag har ju datorn jag skriver på nu men det blir nog lite för dyrt skulle jag tro^^

Igår var Moa och jag uppe i Odenskans och hjälpte till på Gabriels 30års fest. Det var en del strul när maten skulle lagas men sen flöt allt på hur bra som helst! Gabbe är väldigt trevlig och lätt att prata med så det var enkelt. Dock så var det lite lätt pinsamt med alla snygga gäster haha! Fast det var rätt kul att se dem fulla xd Plus att man blev 400kr rikare! (80kr/h)

Nu ska jag spara lite batteri!

Ha det bäst!
puss


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0