Min dröm är din dröm

När jag ändå håller på så kan jag ju faktiskt berätta om min helg också.

Har varit i Odensvi från fredag-söndag. Moa och familjen hade husvagnen nere på campingen men Moa och jag sov hos farmor. På fredagen vare helt sjukt asså. Men vi hade det rätt kul iaf och Moa var modig som ett lejon haha ;)) På lördagen skulle hon stå i kiosken vid nio och när hon var klar så gick jag dit och mötte henne. Ganska lugn dag med lite fotboll och så. På kvällen kollade vi först på Sommarkrysset hos farmor sen drog vi till badstranden där vi var med Simon, Tobbe, Anton, Makki och Viktor. Det var länge sen jag var tvungen att hålla mig för skratt så mycket som jag fick göra då! haha helt sjukt kul var det :D Vi eldade och hade det trevligt sen avslutade vi kvällen med att sova hos farmor. Ungefär vid halv fyra gick vi in, det kan nog vara anledningen till att jag är så trött idag haha.

Postat av: Moa

'modig som ett lejon' mahahahaha xd

finfint vare iaf:*

2009-07-13 @ 11:38:04
URL: http://mittnamnarmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

hahaha jodu! xd



<3

2009-07-13 @ 13:10:29
URL: http://mittnamnarmoa.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0