I know that look.

Halloj i solskenet!
Idag är jag grymt trött. Kom hem från grannarna efter tre nångång i natt. Det var faktiskt ganska trevligt där. Den sista timmen var det bara Becca och jag som var barn kvar så vi satt inne i soffan och pratade om allt. Jag har fått höra en del av hennes problem och jag förstår verkligen att hon tycker det är jobbigt "/ Vi pratade också om alla 1000 minnen som vi har ifrån Klommersten. Shit, det är sanslöst så sjuka vi var! haha. Kanske kan vi vårda vår vänskap lite bättre nu?

Ikväll kl 6 ska jag och Moa till Odenskans och hjälpa till i köket, vadå sjukt pinsamT?

Nu ska jag dra på musik på högsta volym och packa inför Danmark. Greeeat!

ha en bra dag!
pussar


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0