Festlördag och mysig söndag

Vaknade upp hos Moa på lördagen. Vi fixade till oss och drog sen in till stan för att titta på lägenheten. Den var hur fin som helst! Jag tror att det kommer bli jättebra sen med rummen och sådär också, hoppas det iaf. Efter en massa krångel med nycklar så kom vi ifrån lägenheten och bestämde oss för att åka ut mot Gränsö för att äta. Väldigt mysigt! Dock tråkigt att jag inte hade någon kamera med mig. Måste bli bättre på det!
När vi kom hem lagade mamma och pappa mat åt mig, Moa, Amanda, Simon och Anton. Sen drog vi ner till Simon och Richard kom. Där nere var det väldigt dött och tråkigt för att vi var tvungna att vänta in Tobbe. Plus att det blev lite strul mellan mej och Moa som vanligt. Det löste sig iaf rätt bra tillslut. Efter en sjuk kväll med en del spyor så la vi oss mellan ett och två typ.

På söndagmorgonen drog jag hem rätt tidigt för att käka frukost. Sen åkte jag tillbaka till Simon för att se vad dom höll på med. Vi bestämde oss för att åka till Odensvi och bada och fika hos min lite lätt pinsamma farmor. Vi spelade även Volleyboll och Erika kom en sväng också :) När vi kom hem därifrån så åt jag lite och sen har jag suttit här sen dess.


Bilder från lördag och söndag :*

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner med en bok under täcket :)

puss


Postat av: Ina

HAHA, bilden på Anton? xD Finfin.. ;D

2009-07-05 @ 20:25:40
Postat av: Moa

joo, du sa de och jag har inte kunnat sluta tänka på de^^ men de känns iaf bättre om du säger att de inte är så:)



puss:*

2009-07-06 @ 19:31:23
URL: http://mittnamnarmoa.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0