23/1

Hejhopp!
Sitter i skolan nu och har precis haft Fritidskunskap med Ulla. Helt okej!
Ska snart ha Engelska vilket inte ärlika kul precis -.- Slutar iaf 13.15 istället
för 14.15 vilket är skönt :) Mamma å pappa hämtar mej och så åker vi och
hämtar vår nya 42" plasma tv :D Den är typ niiicE ska ni veta haha.

Igår så var det vattenjumpa i simhallen med fotbollslaget vilket var dökul!
Fast det är så grymt jobbigt asså! Man känner att det ger nått iaf :) Och efter
det så pratade jag med Linda om praktik så nu ska jag ha den där i simhallen
Hoppas hoppas att snyggis jobbar då (a' haha. Hur som helst så är det väldigt
skönt att ha det fixat.

Nu så har vi nog typ Engelska så det är bäst jag går!

seeuu bitches haha

Pussi


JENNIFER ÄR SKYLLDIG MEJ 10KR OCH EN BOK SOM JAG SKA LÅNA! TWILIGHT FÖRSTA BOKEN! :)

Postat av: Jennifer

Hahahaha ;)



Jag ska INTE glömma det ! :)



<3

2009-01-23 @ 18:49:14
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0