onsdag

Hej igen min lilla bloggis

Igår var värsta nicedagen faktiskt, Becca och Moa åkte in till stan typ efter skolan
för Becca skulle träna och så skulle vi på bio alla tre. Medans B var på TR så gick
Moa och jag och tog ut biljetterna och tog sen en megaomväg för att komma lite
i tid till B slutade (eller kanske för att se om vi såg 'dom' men det behöver ni inte
säga till nån (a' tihi).  Men iaf så stod vi där och vänta på B i typ massa timmar!
(det känndes iaf så! Svin kallt vare) Och 'dom' kom inte ens -.- haha vilken diss ;D
Sen när hon var klar så gick vi till donken och käka för att sedan vandra vidare till
Biostaden. Filmen vi såg var den omtalade Twilight. Och precis som många andra
så fastnade jag verkligen för den! Riktigt härlig var den! :D Den var slut typ vid 11 så
då gick vi direkt hem och la oss, dock så blev det en massa prat så jag var as trött
imorse. Men jag tog lite sovmorgon och det gjorde även B å Moa. Väl i skolan så gick
det väldigt trögt. Jag var trött och frös som fan så jag åkte hem med 2 bussen och
åkte till morfar för att äta god mat. Kollade på Handbollen och fick se Sverige vinna,
sånt älskar vi! Och så nu sitter jag här framför min lilla notebook. Har messat me Becca
och snackat med Mickis på msn, puss på er!
 Btw så ringde Moa precis. Hon har hittat en lägenhet som låter as bra! Hoppas hoppas
på att det blir nått! :* <3

Ganska positiv idag ju? :D haha bra Jossan!

Puss på alla där ute!

Postat av: Ina

Heja Joss, positiva dagar är bra ;D



Jag vill också se Twilight! Har ju läst böckerna, dom är jättebra :D Ge mig födelsedag snart? (a)

2009-01-22 @ 20:31:24

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0