Har du vandrat dom tomma stegen?



Det finns en sak som jag verkligen vill berätta. Men jag är för feg. Men det kanske
är lika bra. För att jag är säker på att någon kommer såras, någon kommer tycka
illa om mig, någon kommer skratta åt det och någon blir besviken.
Det är jobbigt att hålla inne på saker. Men det här kan jag inte dela med någon.

På tal om nånting annat, eller egentligen så kanske det hör ihop lite. På flera sätt.
Jag är så himmla trött på att låtsas! Jag vill kunna visa vad jag tycker är fel utan att få
en massa skit för det. Det är inte så att jag tänker klaga på allt och alla utan jag vill bara
kunna säga NÅGONTING utan att få alla emot mej. Men det verkar fullkomligt omöjligt!
Jag blir äckligt irriterad. Men så har jag ju PMS vecka också, får skylla på det.


It isn't always easy to be me, sometimes I just wanna run away.
But if I try hard, I might get lucky som day!


~Keep it up, your not alone~

Postat av: Moa

Jag hatar att veta att du håller inne saker? Jag finns här och jag lyssnar, det vet du, men jag vet inte vad jag ska göra när du inte kan berätta saker för mig, antingen så handlar det om mig eller så litar du inte på mig.. Vet inte vilket som skulle vara värst?

2009-01-21 @ 18:07:09

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0