utedag



Idag var jag ute med familjen och kusinerna. Vi var hos morfar och åkte skridskor
på sjön neranför honom. Vi tog oss ett varv runt skön och skulle se ifall vi såg några
fiskar under ytan men det gjorde vi inte. Sen blev det grillning och en massa annat kul.

När jag kom hem satte jag mej vid datorn och kollade på en massa bilder och då blev
jag suhen på att leka i photoshop så det är det jag håller på med nu. Dock så suger jag
totalt på det haha. Men jag övar så får vi se om jag blir nått bättre. Jag älskar att fota! Men
jag har ingen bra kamera :/ eller jo jag har en 6mp canon men jag är så trött på den och så
tkr jag att den är för konstig och "hård" eller vad man ska säga haha. Ibland lyckas jag iaf sno
min mammas 10mp kamera som äa både bättre, snyggare och skönare att använda än min.
Jag vill såå gärna ha en sytemkamera men jag har verkligen inte råd :( Om någon rik och givmild
människa läser det här så vet ni vad jag tycker att ni kan köpa till mej(a) Helst en Nikon ;D

Nu ska jag kila till köket och se om maten är klar! See u guys

Puss

Postat av: SKIT COOL BILD!

Hej! Bli medlem på http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=175030 och få gratis presentkort på antingen KICKS/ÅHLÉNS/H&M. Det ända du behöver göra är att bli medlem och samla poäng! Man samlar poäng genom att logga in,svara på frågor osv.. Dessutom börjar du med 50 poäng! Lycka till!



[ OBS allt är 100 % gratis på sidan, även frakten! ]

2009-01-07 @ 13:29:54

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0