The best



Har vatt me Moa hela dagen idag :) Vi har gjort allt mellan himmel och jord
som vanligt hehe. tex så var Mats, Cindy å Masken (haha garvar varje gång!)
har och provade sina rallybilar så vi gick och kollade in det lite. Jag blev helt
kär i Cindys bil! Den var blå och ganska liten, skit snygg! Mats bil var gul och
typ helt ny, den var helt okej den med men den blå var lätt snyggast! Cindy är
btw typ svensk mästare (mästarinna?) också, riktigt duktig brud det där asså!
Moa gick hem till sej vid typ fyra så då satte jag mej här och lekte lite i PS och
lyssnar på musik såklart. Sen åkte hon tydligen till a-rum, fifan va taskigt att
inte ta med mej :( Hon vet ju att jag vill dit hihi (a'

jaja nu måste jag städa mitt rum, mamma lackar haha.

Puss!

Postat av: Moa

myysdag:* sorry att du inte fick plats i bilen;P men jag såg ju inte 'någon' ändå som tur va:P

2009-01-11 @ 20:51:33

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0