sunday



Min söndag :
Gick upp typ halv nio för jag mådde typ piss.
Ont i magen och frös som bara den så jag
tog en tablett och satte mej framför tvn. Vid
typ nio hade tabletten börjar verka så jag
kännde mej lite piggare och bestämde mej
för att göra lite scones, supergott blev det! :)
Satte mej en stund till vid tvn men eftersom det
inte fanns nått bra så drog jag igång PS2 och
lirade lite guitar hero. Dock inte så länge för
mamma skulle bort till morfar så jag tog kameran
och hängde på. Blev inte så mke bilder för jag typ
orkade inte. Men dom få jag tog redigerade jag lite
i PS sen när jag kom hem. Blev också att se bandy
finalen mellan Sverige och Ryssland vilket slutade
med VM-guld till Sverige! :D 6-1 blev det, fina siffror :)
Btw så tkr jag och Mickis att Tjust borde byta tränare
(trots att dom faktiskt vann sist) och vi tänkte ställa upp.
Haha låter inte de skit bra eller? ;D

Nu har jag precis vatt och käkat, gött för jag var nedrans
hungrig! Tror faktiskt att jag ska lägga mej tidigt idag för
annars pallar jag aldrig träningen imorgon -.- men iaf.

Tänkte kolla in facebook och bdb lite nu.
Ha de bra!

Pussar



Nu har jag precis

Postat av: Annamalin

ojsan, jag visste inte att du hade blogg ;)

tack, din är också snygg! :)

jag har de väl bra, mkt att göra i skolan bara,

sj då? puss!

2009-01-26 @ 14:53:04
URL: http://annamalinnorrsen.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0